lørdag 19. februar 2011

Nye varer!

Nå om dagen strømmer det til nye varer
i butikken! Fin pute fra Blomingville
som finnes i flere farger.

Jeg tok med noen varer hjem for
å få tatt noen bedre bilder som jeg
kunne vise dere. Boksene er fra blomingville
og er supre til å ha hjemmelaga knekkebrød i
den minste og strandabakels i den største!


Det blir nok en del bilder fra denne
gamle kommoden som jeg har arvet
etter bestemor. Gubben lurte på hva jeg
drev med når han kom inn igjen fra fjøset,
gangen var jo helt snudd opp ned med alt
jeg hadde tatt med hjem for å stesje med.



Jeg har en god vennine over veien
som er så flink å sy! Disse nostalgiske
hjertene og fyrstikkeskene som hun lager
får du kjøpt på butikken hos meg.
Og selfølgelig den lille søte duken fra
Gree Gate som er ny av året og veldig
populær.



På benken i gangen min synest jeg disse
putene fra Miljøgården passet veldig godt
inn sammen med sinkhuset fra krifon
og ei grov potte med yndlingsblomsten
ceropegia.
hilsen hilde





1 kommentar:

  1. Kjempe Flott vennen !!
    Sååå fornøyd med Greengaten ej kjøpte idag !!
    Kjem på blogg i morgon;)
    Klem

    SvarSlett