onsdag 23. februar 2011

En perfekt fridag!

Det er onsdag og en deilig fridag
bare hjemme, sola skin og jeg har
akkurat kommet inn igjen
fra en herlig skitur.
Ble så innspirert av det fine været
at jeg fikk lyst til å ta noen fine bilder
utenfor huset. Den gamle sparken som
vi grov frem på låven litt tidligere i vinter
passet fint til annledninga.
Her er noen
kurver fra Bloomingville som en kan ha
blad,aviser sjerf eller votter i.


Jeg tok med meg noen kopper og fat
fra Green Gate hjem for jeg har så lyst å ha
noen selv, men jeg klarer bare ikke
å bestemme meg for hvilke.
Denne
serien her er det søte servietter
til også



Det hadde vert fint å tatt en kaffi
på trappa i dag, det er 7 minus men
når sola skin så er det fint
å være ute!
Den store korga som
heng på sparken har jeg laga
på et pilkurs for et par år sida,
det va veldig kjekt å annbefales
hvis du liker å jobbe med hendene
å skape noe selv.
Treet bak er en oppstammet
hengepil, de kan overvintre
ute i potte over vinteren.
Sånne får vi inn på butikken
når det lir uti mars.



FLOTT UTSIKT!

Dette bildet tok jeg i dag ute på

verandaen vår, vi ser nesten heile

Stranda her ifra.

Ha en fortsatt fin onsdag

Kjem Hilde




1 kommentar:

  1. Godt å sjå at du har fri somme tid du også! Vakre ting og bilder! Her har vore isende kald vind i dag, så no kjenner eg at kinna blir varme ;)

    Klem E

    SvarSlett